Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-31, 11:53   #8
Lottan Lottan är inte uppkopplad

Har du inte 3DDiskManagerUSB med programmet? Det är där jag sparar ner mina broderier på usb:et. Öppna i så fall ovannämnda program, markera USB embroidery stick i listan längst ut till vänster, klicka det blåa usb:et uppe i meny listen där det står read stick om du pekar på det med musen. Då läses alla broderier in FRÅN usb:et och då ser du vad där ligger redan. Sedan markerar du en ruta där du vill spara ett nytt broderi, plockar upp det från "öppna ikonen" i meny listen, väljer ditt broderi genom att dubbelklicka och sedan far det in på den rutan du valt. När du lagt in broderier i rutorna (och du kan ha många rutor på varje disk plats) så klickar du på det andra usb sticket i meny listen (till höger om det första jag skrev om) och där står write stick om du pekar på det. När du klickar på den ikonen kommer en varningsruta som säger att alla broderier raderas på sticket när de nya lagras in, men det händer inte. Du får en list längst ner på skärmen nu som visar händelseförloppet när dina broderier laddas ner på sticket, när den listen är fylld och försvinner kan du bara dra ut sticket och sätta det i maskinen. Såhär gör jag och det har funkat nu i fyra år. Hoppas det löser sej för dej annars fråga vidare.
Lottan är inte uppkopplad   Svara med citat