Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-13, 10:01   #7
Ann-Marie Ann-Marie är inte uppkopplad

Fungerar inte

[QUOTE=MonicaBoberg;144052]Iconizer skall nu visa ikoner av brodyrerna. Det skall finnas en knapp till höger, under OK och Avbryt i fönstret Inställningar (för Iconizer). Jag kan inte se den men syns kanske då Embird är installerad på 64-bit. Programmet jobbar då som om det är 32-bit och blir lite långsammare.

Om Utforskaren fryser kan man testa att bocka bort Detaljerad lista. Finns i menyn Organizera/Layout/Details Pane (Organize > Layout > Details Pane).

Fungerar Iconizer fortfarande inte kan man testa att stänga av Visa alltid ikoner, aldrig tumnaglar i menyn Verktyg/Mappalternativ/Fliken Visa (Always show icons, never thumbnails in menu "Tools > Folder Options, tab View).

Nu har jag laddat hem betaversionen av Embird och ovanstående fungerar inte. det där om "Utforskaren fryser" förstår jag inte riktigt. I min utforskare kan jag klicka på bilderna.
Den lilla rutan till höger under OK är en bock i en ruta för 64.
Och jag har stängt av och satt på Visa alltid ikoner.

Men jag ser fortfarande inga ikoner när jag går in i utforskaren, det står att förhandsvisning ej är tillgånglig och det är bara en tom fyrkantig ruta för ikonerna.
Vad har jag gjort fel tro.
Ann-Marie är inte uppkopplad   Svara med citat