Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-04, 20:47   #6
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad

nej ska inte det

jag ska inte pressa maskinen min. man vill ju veta så man kan svara vettigt och ha ett bra argument och en lösning på hur man gör istället om man vill uppnå ett resultat som motsvarar det önskade.
det grundläggande har jag nog fattat hoppas jag... så jag kan visa lite positiva saker. det är som att sälja en vän ändå på något märkligt sätt... men hur många tankar och känslor har man inte känt och tänkt när man suttit och sytt... jag för min del har både gråtit och varit förbannad och inte bara på att man sytt fel, utan saker i livet. jag har svårt att göra mig av med maskiner.. och sprider dem helst inom familjen!

en kul sidostickare är när jag skulle sälja min 3 trådiga singer, jag satte in en annons på säljsiten som rimmar på slottet och samma kväll fick jag ett sms där någon sett annonsen frågade om jag hade maskinen kvar. signerat Sandra. ytterligare ett svar där hon ville veta vart maskinen fanns någonstans signerat Sandra. Jag svarade och han bara skicka iväg meddelandet så ringer min mobil och då ringer den våran Sandra och säger att men vad tusan varför har du inte sagt att du ville sälja maskinen!!! först fattade jag inte vad hon snackade om!!! Det var alltså min svägerska som sett annonsen men inte visste att det var mig hon kontaktat (jag sätter aldrig ut mitt eget namn på ett sådant ställe) så hon hade ingen aning om att det var jag. och jag fattar inte varför min svägerska ringer sent som tusan och dillar om min maskin!
så även om jag försöker sälja en maskin utanför familjen så lyckas jag väldigt dåligt! jag har frågat alla om någon är intresserad den här gången!!

jojo så kan det gå...

jag har bara positiva erfarenheter av mina Janome maskiner. även med Janome i Norge som varit mycket trevliga när jag haft frågor.
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat