Citat:
Dahlia skrev:
Jag broderar inte på tjockare än tyg i min Janome 350.
Törs inte riskera att maskinen går sönder, då är det bättre att brodera på ett tyg och sedan sy fast på det som är tjockt
Skinn skulle jag aldrig brodera på.
Törs Du brodera på så tjock som skinn, när Du ska sälja Din maskin?
Jag har sett att Du har annons ute på den.
|
jupp ska ju sälja den hade jag tänkt. Det är ju en hel del att sätta sig in i menar jag. så det lilla jag använde den. ja du har hjälpt mig vid flera gånger medan jag höll på att lära mig Men livet tar andra vägar ibland och det jag tänkt blev inte så...och roligare kan en maskin ha än att stå här på min hylla bland tygerna.
Nej jag ska inte broder skinn med den!!!! huuuuuu nej det ska jag inte, jag e lite för rädd om mina maskiner...
och eftersom jag inte har fått broderat så mycket som jag tänkt så har jag ju inte erfarenheterna. Ifall någon skulle fråga om styrkan så var det bäst att fråga.. kepsar klarar den väl? fast vilken del är det man broderar på? mitt fram då väl eller på skärmen?
trodde inte att jag skulle få svar alls faktiskt... har även annons på en sida som rimmar på plocket. så jag ska visa maskinen på onsdag torsdag och fredag. jag ville kunna visa hur man broderar ett märke tänkte jag.
så jag hoppas att kunna köpa mig en coverpro...

kanske redan nästa vecka!!!en maskin ut och en in har mannen min sagt! tråkmåns!
tackar för dina som alltid kloka råd!