Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-24, 21:22   #8
WiKa WiKa är inte uppkopplad

Thumbs up Symässan

Jaha så var då min första Symässa avklarad.

Det fanns en hel del intressant att titta på och köpa. Det blev lite lapptyger, knappar, kristallplast - verkar hur bra och fin som helst! bambu ganer och bambuhanddukar.

Det fans en hel del olika workshops med olika inriktningar och material. Tygutbudet kunde nog ha varit lite större, men det som fanns var verkligen jättefint. Allt från mjukaste velour i massor av färger och mönster, till fina modetyger.

Massor av sy, broder, och overlock - maskiner att testa och titta på från Janome, Bernina, Brother och VSM - Husqvarna/Pfaff.

Jag och min kompis saknade dock lite mässpriser. Visst fanns det nedsatta priser som gällde under mässan på olika ställen, men jag skulle önska lite mer "aktiva mässpriser". Det jag handlade på mässan, kostade lika mycket på mässan, som i web, och vanlig butik. Lite rabatt typ - köp 3 saker, få den 4 med 50 % rabatt just under mässan, skulle ha varit trevligt.

Jag gick från mässan med ett gott intryck, lagom med folk, goda fika möjligheter, och tillräckligt med montrar för att göra mig nöjd. Att jag sedan lyckades hålla mig till min inköpsplan, och budget gjorde att jag kunde åka hem med gott samvete.

Får nog ta och testa lite av kristallplasten i morgon.

WiKa
WiKa är inte uppkopplad   Svara med citat