Visa ett inlägg
Gammal 2005-09-23, 16:20   #6
Hellebelle Hellebelle är inte uppkopplad

Men Malin du vet inte hur man gör när man delar upp ett mönster då? Det är nämligen så att jag har hur många fina broderimönster som helst som jag vill utnyttja och dom måste väl gå att brodera ut stora i min size hoop båge?

Eller är det bara mönster som är delade och ska se ut så sedan tex i det här kitet jag köpte med kort nr 45 Fantasy flovers så är det blommor i varje ruta men näe det ska gå att tex göra en hel trollkarl i stor storlek i size hoop bågen. För i det kitet så är det massor med mönster i den stora sizen som blir till ett när det är klart.

Då är alltså bara frågan hur man gör för att dela upp ett broderi i 3 delar....det måste ju gå på nåt sätt även med tex nedladdade broderier från internet som det inte står att det ska passa en viss båge. Har jag aldrig sett när jag laddat ner något broderi att det ska passa någon speciell båge. Jag har ju även dom flesta husqvarnas kort på datorn som jag fick med när jag köpte mina broderiprogram. kan man inte dela upp broderierna i något av dom här programmen: Customizing plus eller Digitzing plus? Det är i alla fall dom två program jag har. Sen har jag ju ett kortläsarprogram oxå.

// Helen

Förrästen, hur gör man med sånna där endlessbroderier då?

Senast redigerad av Hellebelle den 2005-09-23 klockan 16:25.
Hellebelle är inte uppkopplad   Svara med citat