Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-02, 11:41   #52
chery chery är inte uppkopplad

Jag har haft motsatt problem. Ända tills jag var 32 år så var jag helt utan bröst. jag utvecklades helt enkelt inte. Jag blev ständigt uttittad av andra kvinnor. En gång när jag övertalades att sola toppless på en strand, så kom det två normalbystade tjejer ihop med en kille förbi. Den ena tjejen stirrade på mig och utbrast; Titta vilka bomber hon har!! Följt av gapskratt från dom alla tre. En gång besökte jag ett badhus. Var på väg in i bastun, med handduk runt midjan, när jag stoppades av en storbystad dam. Hon granskade mig uppifrån och ner och påtalade mycket bestämt. Du har nog kommit fel... det här är damernas! Vid ett tillfälle när jag skulle köpa klänning, så tittade expediten på mig och fnös: Vi säljer inte barnkläder här, Vi har bara kläder för kvinnor som ser ut som dom ska! Jag opererades och fick silikon inlägg när jag var 32 år. Då började äntligen livet för mig. Plötsligt blev jag betraktad som kvinna. Innan dess blev jag betraktad som en okunnig 10-åring. Idag har jag liten A-kupa, för skinnet räckte inte till större, men jag har bröst i allafall och det betyder mycket.När det kommer på tal, och jag talar om att jag har inlägg, så får jag ofta höra att det kan jag väl inte ha... Dom är ju så små. Dom flesta förknippar silikonbröst med stora bröst, typ Dolly parton.Jag tror att man är lika uttittad oavsett om man har ovanligt små eller ovanligt stora. Det beror på vilka referenser betraktaren har.

Vill tillägga att jag aldrig har kunnat amma mina barn, utan alltid fått ge dom av andra kvinnors mjölk, eftersom jag helt saknar körtlar. Det är alltså inte självklart att kunna amma om man har små bröst. Det beror på varför dom är små.

Senast redigerad av chery den 2010-08-02 klockan 11:57.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat