Det är en Philips Intellicare
http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE82575
jag vet inte om det är just den versionen jag har som syns på bilden.
I alla fall är den jättebra, man kan ta av en tank och fylla på vatten under pågående strykning.
Idag strök jag en hel del och strykbrädan blev rätt fuktig, jag har en frottehandduk på golvet under. Men det jag strök på slutet blev inte riktigt torrt tycker jag. Strykbrädan följde med på köpet, den är i vanlig storlek. Jag köpte en till på Lidl där man kan ställa ett strykjärn på en ställning på sidan + att det är ett galler där man kan hänga litet utanför stryksulan. Men det är inte större än det strykbord som följde med. Jag är bortskämd med ett som är 60 x 120 ungefär som maken gjorde i spånskiva men det funkar inte med strykstation för det blir mycket mer ånga av den. Men den ÄR mycket bättre än ett ångstrykjärn.
Det kostade inte fullt 2000 kr och då ingick strykbrädan. Jag tittade på flera sorter men jag tyckte det här järnet var det lättaste för mig att hantera, har ont i händerna. Så pröva hur de känns innan du köper.
Och naturligtvis vill man ha alla slags hjälpmedel man kan hitta, det hör ju till..