Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-20, 22:16   #20
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad

Hej på er alla underbara människor!

Nu har jag varit och klämt och kännt åt oss alla. Oj, jag vet
inte att beskriva min tacksamhet för all den hjälp som jag fått
av er inför denna resa. All er hjälp och omtanke. Jag är så tacksam. Jag är så glad och lycklig. TACK, SNÄLLA!

Var till Fisketorvet o shoppade tyg, jättemycket och fina tyger på Stof 2000. Åkte själv ensam elrullstol dit. Det funkade perfekt precis som ni sa.

Idag var gubben och jag till Norrporten och till den andra Stof 2000 butiken. Det var två butiker. Den ena hann jag inte in på innan den stängde, men den jag hann in på, den var större än den på Fisketorvet. Hittade mycket söta bomullstyger. Petit fleur, Chintzer bomull, (59.95 dkkr/m),kallas de på deras hemsida. Finns även på postorder. Det var fin bomull, mjuk med bra fall. Jättesöta, (i min smak) . De hade verkligen fina tyger och bra priser. Hittade många fina tyger där. Ska sy sommarklänningar av dessa tyger, vet inte vilken sommar det blir, men de är goa att
gå och känna på. Kanske ger jag bort dem med tiden.
För den som funderar på att skicka efter från Stof 2000 så kan
jag säga att färgerna i katalogen stämmer mycket väl med verkligheten.

Var även om en sväng till Sycenter och lät snålvattnet rinna. Köpte en knapp för 125 danska kronor (dvs x 1,25=156,25 så ni förstår varför det blev en). Jätteläcker, kommer att använda den som brosch eller till något enknappsplagg.

Hittade en mycket fin bomullsjaqard med tryckta rosenknoppar i mkt vilsam färgsättning, fint fall i tyget. Det var en av de billigaste tygerna som de hade. Endast 159 dkk/m. ´

Blev så glad och lycklig när jag hittade dessa för 59,95 dkk.
Kändes som största vinsten, För det är mycket fin kvalitet på
denna bomull. Ska ha dem till vardags.

Än en gång Tack för hjälpen.

Gumpan
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat