Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-24, 21:56   #14
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 472
Citat:
Lottan skrev: Visa inlägg
Och här trampar jag på som om världen är hur enkel som helst för alla - FÖRLÅT!!! Jag menade inte att hoppa på dej och jag hade inte en aning om din olycka och hur ditt liv ser ut. Men som du skriver du har så många bra ideer och lösningar så därför tänkte jag att du säkert gör hur mycket som helst hela tiden och hade inte en tanke på några problem. Önskar att vi bott närmre varandra så kunde jag varit din högra hand och utfört dina ideer.
Hej!

Ingen fara Lotten. Det är lugnt. Det syns ju inte via datorn. Hur skulle du kunna veta. Du har problem också om jag inte missuppfattade dig. Tack för dina fina komplimanger. De värmer gott liksom glädjen
över att kunna kanske få bidraga med något till någons medgång. Insperera. Känner att jag har kvar så mycket att ge, men det är inte möjligt för mig. Fånge i sin egen kropp. Huvudet vill så mycket.

Jag har varit mycket söderut och även bott där under en tidsperiod, men det är ju fullt i princip nere hos er. Det är köer övereallt. Du är varmt välkommen hit upp, här finns det gott om plats och du får gärna bli min högra hand. Det skulle vara roligt att få dela mina intressen med någon, det skulle bli ett skapande kreaktivt klimat.
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat