Hej!
Min klänning börjar bli klar. väntar hem knappar från England och spets från USA...frågan är om spetsen hinner hit i tid.....Sen fuskade jag med att beställa en korsett från Hong Kong....den kom idag...ser helt okej ut för att bäras en dag......Men underkläder har jag inte hunnit att sy....försökte vinna riktigt gamla på Tradera, men det gick åt pipan.....så nu blir det att riva fram ett äldre lakan som kan duga till det.....men så var de det där med mönster till det. Stressigt men kul. Hur gör ni med hatt?.......Jag hittar ingenstans där man kan få tag i en stråhatt att pynta med spets och blommor........Jag tycker att ni som reser långväga bestämmer tid på mässan...jag och min dotter har ju bara pendelavstånd....Man kan ju lämna in de moderna i garderoben om inte annat....Jag försökte vinna en gammal gobelängväska för ett par dagar sedan som jag tänkt trycka ner att modernt i...men inte lyckades det

. Jag tänker maila mässan igen för att se om de kan hjälpa oss med omklädning......
Sen är det nog bra att byta mobilnummer med varandra.
Det börjar bli spännande..eller som dotter sa....kul men med lite skräck blandat i........