Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 09:02   #6
myway myway är inte uppkopplad

Allt om Handarbete

Citat:
stenbeckan skrev: Visa inlägg
Jag är en av dom som kommer säga upp min premeration...
Tycker den blivit såååå dålig. Jag som behöver plus size mönstrena vill inte alltid gå i knäkorta byxor och tält....
Undrar hur många av dom som använder tex stl 54,56 o 60 som kan ha höga stövlar på sig?? Jag bara undrar!!! För mitt i vintern är i alla fall inte jag intresserad av att gå i knä korta byxor o nej jag kan definitivt inte ha höga stövlar på mig, få ju inte plats med vaderna..
Jag hittade inget fint eller tilltalande denna gången heller till mig själv. Har inte gjort det sen dom gjorde om det till 2 tidningar...
Instämmer fullständigt i det du skriver. Det måste vara idétorka bland dem som konstruerar mönster. Alltid samma,gång på gång. Och varför korta byxor i vinterkylan, jag förstår inte riktigt... Jag har sagt upp min prenumeration, finns ingen anledning att fortsätta med Allt om Handarbete, eller vad den nu heter. Det finns INGA mönster som kan jämföras med Burdamönster, tycker jag, men alla KAN ju inte tycka lika. Jag tycker att Burda för det mesta alltid har något nytt att presentera i mönsterväg. Och framför allt: Markeringar och dyl som stämmer och som finns inritade på mönstern.

Kerstin
myway är inte uppkopplad   Svara med citat