Hej
Jag provade att översätta med google översättning det gick bra. Material
En 10 "x 10" bit tyg vardera för yttre skal och foder
1 / 3 varv i 45 "bredd tyg är nog för både yttre skal och foder
ELLER använd 1 fett kvartal för yttre skal.
En 10 "x 10" piece of smältsäkringar fleece
En 7 "dragkedjan
Mönster
Våra mönster ladda ner som pdf-filer. För instruktioner om att ladda ner pdf-filer,
Gå till: pdf instruktioner.
Download Börs Pattern
ANVÄNDNING 1 / 4 "sömmar
Vägbeskrivning
1. Använd mönstret att skära ut ett yttre skal, ett stycke av smältsäkringar fleece och ett foder.
Mönster Placering: Vik varje bit tyg i halvor och placera mönstret på luckan. INTE klippa vikta kanten.
2. Cut smältsäkringar fleece något mindre (cut cirka 1 / 8 "off hela vägen runt). Följ informationen på smältsäkringar fleece, säkring det till fel sida av fodret.
3. Med räta, sy fodret till det yttre skalet, sy hela vägen runt, lämnar området mellan "X" markerar öppna (se bild till höger).
4. Sväng höger ut. Press. Slip stitch öppna tidigare stängda (eller nära maskin söm till kant).
5. På den ena halvan av handväska, stygn side "A" till närliggande side "A", räta. Upprepa med de två sidorna märkt "B". Upprepa på andra halvan av väska.
Sväng höger ut. Tryck på alla kanter ordentligt. Den Börs är nu klar, med undantag för dragkedjan.
6. Pin ena änden av dragkedjan på insidan av ena änden av öppningen i Börs.
Se bild till höger.
Unzip blixtlås och stift i andra änden av dragkedjan på plats. Då stift i dragkedjan hela vägen runt öppningen.
7. Använd en dragkedja fot sy dragkedjan på plats. Stitch cirka 1 / 8 "bort från kanten av Börs öppningen. Du kanske måste byta ditt dragkedjan fot till motsatt sida för att avsluta sy dragkedjan på plats - för att hålla sig nära tänder hela vägen runt.
NOT: Jag har inte stygn i direkt anslutning till tänderna. Jag lämnade cirka 1 / 8 "i dragkedjan bandet visas på varje sida av tänder.
Heminredning
Totebags
Tillbehör
Mvh Mikkeline
|