äntligen....................
Tror jag att jag fått slut på allt strul, hoppas i alla fall...
Hade betalt i förskott för ett kvartal nummer 9-10-11.
Blev först sur när dom gjorde två tidningar av en och skulle ha dubbelt (nästan i alla fall) betalt för två tunna ex. Fult, tycker jag!
Men jag hade bara nr 11 kvar, så jag tog det.
Sa upp symagasinet på nätet, vilket fungerade. Har förstått att andra haft problem. I dag kom en räkning på tidningen + 15 kronor i avgift. Nu blev jag inte bara sur utan arg och fick sitta i telefonen med hemsk musik i örat jag vet inte hur länge.Till slut kom jag fram och dom påstår att det är rätt! Sen påstår dom att jag inte alls betalt för de tre senaste numren???
Efter mycket väntade och tjafs hit och dit så fick jag kasta räkningen, Förvissade mig om att prenumerationen är uppsagd.
Stickmagasinet nr 11 har också kommit. Den ska jag betala extra för, vilket sätt! Kunde inte säga upp den på nätet, gick inte att logga in så den sa jag upp med ett vykort. Förvissade mig om att även den är upsagd!
För övrigt så tycker jag dessa tidningar är enkelspåriga och det finns sällan något nytänkande. Hoppas slippa mer strul nu, vill ha lugn och ro inför julen! //BiZen
|