Jag blev däremot lite positivt överraskad även om storleken bara känns marginellt större, så känns det ändå att man klämt in fler utställare.
Men jag fick ändå "vad gör dom här" känsla om några utställare.. :P Nån-sorts-rengöringsmedel (ja jag tittade inte ens vad det var för något, såg bara fort att det var nån som försökte sälja tvshop-aktiga grejer så såg jag inte mer!), decoupage, stenar.. De kunde man ha bytt ut mot vettigare utställare!
Men roligt att de har industrimaskiner på utställning även om jag inte sydde. Lite fler workshops.
Men ja, jag köpte en massa sybehör som vanligt, 1 liten bit tyg 3 rullar brodyrtråd neonfärger, sen ja, slå mig, två stenar.

Men jag tycker att kristaller i naturlig form är fina. Men jag tycker fortfarande att det inte hör hemma på mässan. (vad har stenar med sömnad att göra?)
gillar också utställaren med vad som verkar vara japanska utskurna tyger från gamla kläder? Men köpte ingenting för skalan är lite fel för dockkläder.
Ja inte så mycket tyger man kunde som hade "rätt" skala för mina dockor förutom dessa evennerliga lapptäckstyger (som man ändå kan köpa billigare och finare från usa). Men jag har typ köpförbud på lapptäckstyger eftersom ja jag har så många redan.
Men självklart förutom de några nya utställare är det de "samma gamla" sen flera år, ingenting konstigt med det.
Sen var jag tvungen att åka hem pga att jag blev så trött och hade ont.