Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-17, 22:49   #13
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 1 118
Jag tycker att Embird är ett prisvärt program.
Det bästa är att man kan köpa Basic först o sen bygga ut det efterhand som man kommer på vad det är man vill göra.
Vill man stygnsätta vanliga enklare bilde så rekomenderar jag studio men vill man andvända foto tex porträtt så är det Sfumato man ska ha. Vill man göra motiv i korsstygn så tar man korsstygns tillägget.
Det är ju inte alla som har råd att lägga ut alla pengarna för ett stort program men på detta sättet så kan man köpa en del i taget o ändå få det man behöver.

Hmmmm Är Brother bra maskiner är nog inte jag rätt kvinna att svara på. Min vanliga symaskin är helt kanon o stark o precis vad man önskar av en maskin. Krånglar aldrig... o Syr i allt..

Min broderimaskin tror jag är ett måndags exemplar för den fungerar när den själv känner för det så den ger jag inte mycket för... En kompis har en likadan o hennes går som klockan o hon har aldrig haft problem med sin...
Men när min väl fungerar o inte har ett av sina ryck så tycker jag att den är kanon..
Tror det är något fel i programvaran i den men när jag lämnat in den har den alltid gått bra så dom hittar inget....
stenbeckan är inte uppkopplad   Svara med citat