Visa ett inlägg
Gammal 2009-09-24, 19:45   #5
BamCe BamCe är inte uppkopplad

Den kommer att gås igenom av deras reparatör så allt funkar som det ska sedan får jag samma garantier som om den vore ny just därför. sedan är det få som prova maskinerna i den affären så den är relativt sparsamt andvänd för en demo modell.

Var där idag och provade men hade väldigt kort om tid så jag provade bara den fyrtrådiga overlock sömmen och den klarade urtvättat t-shirt tyg,kostymylle av vintermodell, två olika denim tjocklekar, provade även att sy så den sydde igenom 4 lager med denim på ett ställe och den hoppade itne nånstans sska försöka gå dit och be hon som har hand om overlockarna att trä om den för 2,3,5, 5 trådig säkerhets söm täcksöm, flatlock mm så jag får se hur den beter sig på alla sorterna.

Det lilla jag provade gjorde att jag blev kär i den, eller åtminstone idén att skaffa en overlock. önskar att jag kunde hitta nått ställe i sundsvall där jag kunde prova en singer av den modellen som jag vill köpa.

Senast redigerad av BamCe den 2009-09-24 klockan 19:46. Anledning: kom på lite grejer jag ville lägga till...
BamCe är inte uppkopplad   Svara med citat