Visa ett inlägg
Gammal 2005-08-08, 13:56   #5
Andy Andy är inte uppkopplad

3D Organizer är ett fristående program i Husqvarnas nya programserie. I det kan man organisera sina designs men även konvertera till de format som passar för ens symaskin. Men som Monica skriver nedan, inte skapa några egna designs eller göra ändringar i befintliga.

Övriga program du nämner är tilläggsmoduler till 3D Embroidery Studio. Jag tror att du måste ha detta "basprogram" för att kunna använda dem. Är dock inte helt säker på detta, bäst du ställer frågan direkt till Husqvarna.

Vidare tror jag inte att dessa tilläggsprogram program kommer med via en uppdatering av 3D Organizer. (Jag har uppdaterat men inte sett till några nya program.) Det är inte så att det är det stora programpaketet (3D Professional) ni köpt?

Jag laddar mitt kort via 3D Embroidery Studio (via en quicklink). Jag tror inte jag kan se kortläsaren som en egen disk i dator.

Slutligen Husqvarnas program brukar kräver en "dongel". Möjligen behövs det inte i 3D Organizer eftersom det endast är ett "arkivprogram". Åter igen, kolla med Husqvarna.

Hoppas ni får igång programmet.
Andy är inte uppkopplad   Svara med citat