Jag har råkat ut för en mailtjuv.
Ska förklara lite närmre.
För en månad sedan bestämde vi oss för att gå över till tele2. Innan dess hade jag problem att skicka från min comhem-mail och fick därför använda min g-mail i stället till alla utgående mail. Att ta emot var däremot inga problem. Sedan en vecka tillbaka kan jag inte ta emot alls. Varken på g-mailen, comhem eller tele2. Har fått enstaka mail som gått igenom, flera dagar efter det att dom skickats. Jag har en röst som talar om när jag får mail, och jag får en ikon i form av ett brev längst ner på listen. Jag får besked att jag fått mail minst en gång var femte minut, men när jag tittar efter i mailboxen så finns det inget mail.
Både jag och min man har försökt att komma på orsaken till att det inte dyker upp mail trots att jag borde fått. Förut fick jag ofta mail men nu är det dött. Bara falsklarm. Gissar att det finns en hel del som har försökt att nå mig och undrar varför jag inte hör av mig, eller kanske får mailen i retur. Det känns inte alls bra att inte veta var mailen tar vägen. Dom är helt enkelt bara bort-trollade.
Finns det någon som råkat ut för detta eller har någon förklaring, tips på hur vi kan åtgärda detta. Vi har firefox och mailen är thunderbird. Det har funkat näst intill felfritt tidigare, men på senare tid har det strulat ideligen och nu är det stopp.
Börjar känna mig utanför