Visa ett inlägg
Gammal 2009-07-18, 19:36   #7
Addes Addes är inte uppkopplad

Citat:
Delfintua skrev: Visa inlägg
Har funderat på varför det sitter så mycket etiketter på kläderna på bilderna numera. Om jag syr till min egen unge eller mig själv så vill jag inte ha en etikett på. Är det gratisreklam i albumet
Visserligen ser man nästan aldrig vad det står men det verkar ju kommersiellt när det sitter en etikett på.
Psykologiskt knep för kunder juh, o säljaren får extra lite pengar tack vare de onödliga och fåniga etiketterna. Gullig nalle på lappen... kunden blir sugen på att köpa = undermedveten tvång-köp-impulsiv eller hur man ska säga... men du fattar väl hur jag menade.

Minns att det var ett par jeans som har ca 2-3 st typ 10-15x30 cm lapplöp (textil, papper och hårt papper typ) över min röv... fy fan...kanske Diesel... irrande bara. O jag stoppade in under jeans och kolla bak i spegeln i provrummet om det inte var uppdragen och skära in i röven, så ok... köpte dem eller inte... Det var coola handstil typ också...

De fastsydda etiketterna... Det finns dumma folk som sydde om de märkenamn och -logo. T.ex. NK så de sydde om till skabbiga t-shrits. patentiskt.

Jag har alltid KLIPPAT BORT för jag avskyr det, men undantag för dom som är 30 grader eller dylika avvikande från standradtvätt. vill inte att kalsongar med grova etiketten klias i röven typ jag står ute i tubeplatten juh!
Addes är inte uppkopplad   Svara med citat