Citat:
Naomi skrev:
T-shirts med egna tryck kan man ju fixa via nätet, men det är lite trist med bara enkla T-shirts tycker jag. Skulle vilja ha fina roliga barnkläder att trycka på.
|
Min spontana tanke är väl att du skulle kunna ringa runt till tryckerier av olika slag och fråga om de kan trycka på tyg. Nackdelen med det är att det är väldigt dyrt beroende på vilken metod som ska användas för att trycka, fördelarna är att du kan bestämma vad du ska trycka på (d.v.s. egenproducerade och tillverkade kläder eller "roliga barnkläder" som du köpt från leverantör) samt att du får ett mycket bättre tryck
Citat:
Naomi skrev:
Jag skulle vilja vända mig till utlandet också och gärna sälja via en e-shop.
|
Här finns en rad olika färdiglösningar (alltså färdiga webshopar som bara är att sätta upp) - däremot bör du ju kanske börja i liten skala och se att det över huvud taget går att få en liten lönsamhet i din verksamhet innan du börjar med att "vända dig till utlandet". Begrunda det som Jimipe skriver i första punkten i
det här inlägget, närmare bestämt det som står om "börja i liten skala". Det är, precis som hon också understryker, inget fel i att sikta högt - däremot är det ju ingen som skulle få för sig att börja sin höjdhoppskarriär genom att ställa upp i OS utan att tävla på hemmaplan först.