Citat:
Jimipe skrev:
I så fall kanske det är just där du ska börja? Att sälja tyg med egendesignade mönster och kläder med egendesignade tryck tror jag är betydligt enklare, och en bra början, framför allt i och med att det är betydligt mindre du absolut behöver göra själv. Det finns företag som trycker tyg, bara du har mönstret, jag kommer bara inte på några direkt så här. Enkla plagg (t-shirt osv) går säkerligen att köpa in billigt om du bara hittar rätt försäljare och tryck går ju att ordna på flera olika sätt. Den idéen är nog något som definitivt har potential att lyckas.
Vad menar du med klädtillverkningsprocessen? I vilken omfattning (privat, mindre, masstillverkning etc)?
|
Låter precis som det jag är ute efter. Är det någon som vet något företag som trycker tyg, om man kommer med mönstren?
T-shirts med egna tryck kan man ju fixa via nätet, men det är lite trist med bara enkla T-shirts tycker jag. Skulle vilja ha fina roliga barnkläder att trycka på.
Kan man kalla det en liten masstillverkning. Jag skulle vilja vända mig till utlandet också och gärna sälja via en e-shop.