Ämne: Borta
Visa ett inlägg
Gammal 2009-07-01, 10:52   #10
amatören amatören är inte uppkopplad

Nu har det hänt mig också

Ja som sagt, nu har det hänt i mitt Vip Costumizing också. Menyrad och alla verktygsfält, utom ett, borta. Jag har provat alla de tips som lämnats i den här tråden, inget har hjälpt. Har talat med Marcus Gotting (som rekommenderas här i forumet) men ingen lösning. Jag kör Vip C i Vista. Det har funkat ca: 3-4 veckor men i går försvann ikoner och menyer, bit för bit. Finns det någon som har nya rön i ämnet sedan sist det talades om det? Snälla hjälp mig i så fall, annars har jag kastat ut pengar på maskin och program till ingen nytta. Det värsta är att jag har absolut inte råd att köpa nya program , annars hade jag gjort det. Ganska svagt av Hq att de inte har några uppdate filer till Vip. Det verkar som det finns fler än jag som kör i det programmet, även om det nu i efterhand (efter att jag köpt maskinen + progr) visar sig att det är uråldrigt.

När jag har avinstallerat Cost... och sedan installerar igen, då frågar den inte efter produktnyckeln. Varför? Är det detta som gör att jag inte får det att funka som det skall?

Snälla hjälp mig om ni vill och kan.
amatören är inte uppkopplad   Svara med citat