Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-26, 11:55   #1
Jimipe Jimipe är inte uppkopplad
Forumvärd

Jag tror att jag skulle tycka att det var riktigt kul, även om jag inte riktigt anser att jag håller deras nivå. Det är ett tag kvar. :P Innan skolavslutningen förra året kom min lillasyster på dagen innan hennes avslutning att jag skulle sy en klänning åt henne. Och, tja, visst blev det stressigt, men, på en eftermiddag lyckades jag köpa tyg, göra mönster och sy ihop det hela så att det passade hyfsat i alla fall. Visserligen får man lägga ner lite av perfektionismen, det kommer inte att se helt perfekt ut när man har så lite tid, men, det går absolut.

Samtidigt så är det väldigt skönt att ha mycket tid på sig och verkligen kunna fundera ut hur man vill ha saker. Och våga ge sig på saker en bra bit över det man är van vid.

Jag skulle också säga att Korto är bäst tekniskt. Rent designmässigt intressantast tycker jag nog Leanne är. Och, stilmässigt, vad jag skulle kunna tänka mig ha på mig och trivas i kommer nog Kenley. Killen kommer jag faktiskt varken ihåg namnet på eller har någon bra bild av vad han har som "signatur"...
Jimipe är inte uppkopplad   Svara med citat