Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-24, 23:45   #22
BettieVonFraucht BettieVonFraucht är inte uppkopplad

vida: har det fungerat bra för dig med den sortens lista? jag kan tänka mig att struliga personer ändå kan strula till det. men det känns ändå som en bra sak att göra, om inte annat för att man lättare kan stå upp för sig själv då.

ja, jag fick höra att jag var jättelöjlig som inte vågade skicka klänningen innan betalning, "varför skulle jag blåsa dig? jag är ärlig" osv. när jag stod på mig om att betalning kommer först så började det låta "mja.. vet inte om jag kan betala just nu.. vet inte om jag hinner betala då.." osv. tråkig stil eftersom hon måste varit beredd på att betala klänningen hon beställt inom den närmsta veckan åtminstone. den tjejen var också väldigt ung.

haha, ja. jag är nog lite bortskämd, vill bara sy om det är roligt . jag har precis börjat sy till andra än mig själv, och än så länge är det väldigt mycket bara en hobby, och jag tjänar inte en krona på det. så egentligen skulle jag vilja säga nej till alla beställningar jag inte är sugen på..

haha, ja det kanske är så jag ska börja se på det istället, som en utmaning. jag har dock hittills mest haft väldigt stilmedvetna/snygga kunder, så för det mesta får jag sy snygga och bra saker.
BettieVonFraucht är inte uppkopplad   Svara med citat