Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-15, 20:28   #3
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad

Ha ha känner igen det så väl......
Har varit lat o inte tagit ner mina julgardiner ( inte direkt jul men jag använder dom till det) Så kom då dagen (förrgår) jag bestämde mig för att jag skulle äntligen byta. Bestämde mig för att mina gula o gröan gardiner skulle upp.... Tror ni jag kan hitta dom????? NEJ NEJ. Jag har gardiner på 2 ställen, hängande o liggande i linneskåpet. Jag har inte hittat dom än o nu har jag letat i alla garderober både hångande o liggande.... Hör till saken att vi har ett väldigt långt köksfönster så jag har bara 2 "vanliga" uppsättningar o en till jul..
Begriper inte var dom tagit vägen, dom kan ju inte bara försvinna, eller??

För inte så långe sen så fick min kompis svart DMC garn för att kunna sy konturerna på sina pärltavlor. Typ 3dockor eller nåt. När hon skulle ha dom så nyligen så finns dom inte att hitta. Slutade med att hon fick gå o köpa en docka med svart garn.

Ja man kan undra vem som går o flyttar på våra saker så vi inte hittar dom......

Lycka till alla som lagt sakerna på ett bra ställe. Dom ställena är inte så bra som vi först tror eftersom vi inte hittar dom när vi behöver dom.
Skönt man inte är ensam.

KRAM KRAM
stenbeckan är inte uppkopplad   Svara med citat