Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-13, 22:26   #1
Syofta Syofta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 714
Smile Jag letade lite på Husqvarnas hemsida...

På den här sidan:
http://www.husqvarnaviking.com/se/8588.htm
finns det både svar på FAQ och även möjlighet att maila in sin fråga och få svar "Programhjälp".

Jag tittade lite på FAQ. Kanske detta är ett tips? Det är en liten datateknisk grej.
http://www.vsmsoftware.net/faqdatabase/search_4d.aspx

I cannot find the embroidery I sent when I browse the USB Embroidery Stick on the Ultimate Interactive screen of my embroidery machine?

The send file is saved on the first USB storage device that already has the send file or has any vp3 files. If none are found, the first available USB storage device is used.

If this is the first time you have used Send To with your USB Embroidery Stick, it is possible that the embroidery has been stored on an alternative USB storage device.

1. Connect your USB Embroidery Stick to your computer, then use 4D Organizer (or Windows® Explorer) to browse the root folders of your USB storage devices for a file called '# send.vp3'.
2. If this file exists on any device other than your USB Embroidery Stick, move it to the root folder on your USB Embroidery Stick.

Send To should now work correctly when you have your USB Embroidery Stick connected.

Jag tycker du ska maila genast till "Programhjälp" eller
Kan du inte ringa till en Husqvarnabutik? De kan säkert hjälpa dig direkt och snabbt! Det är jag säker på!
Här hittar du dem:
http://webservices.us.vsmgroup.com/G...CountryCode=SE
Syofta är inte uppkopplad   Svara med citat