Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-28, 09:50   #180
Sotis Sotis är inte uppkopplad

Jag stängde av datorn precis efter min sista post igår kväll och missade denna turbulens jag tydligen skapade.

Jag tyckte svaret "snigel" var så enkelt, så jag kunde inte tänka mig att det inte hade varit uppe redan, och jag vet inte varför jag egentligen brydde mig om att svara alls. Det skulle jag naturligtvis inte ha gjort, men det kändes som det blev så himla konstiga förslag på något jag tyckte var ganska lätt. LillaMian hade ju varit inne på sniglar hela tiden vad jag förstod.

I inlägget jag raderade skrev jag att om kortet funkade för annat än HQ-maskiner skulle det förstås vara kul att ha, men efter att ha läst lite fler inlägg tycker jag inte det längre.

Det var dumt av mig att svara alls i tråden, och kunde jag ta tillbaka det skulle jag göra det, men det går inte. I alla andra tävlingssammanhang kan man lämna walk-over och tvåan går upp istället. Det är det jag önskar göra i detta fall, då det var ett misstag att delta över huvud taget.

Att påstå att angrepp på mig inte är personangrepp bara för att jag håller mig anonym är ju väldigt egendomligt. Jag är trots allt en person...

Jag gjorde ett misstag. Jag kommer inte att göra om det men jag kan inte göra det ogjort.
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat