Linning
Hej Charlotte var jag sett efter varit ute o kollat bilder fran den boken du har monster ifran, sa kan jag inte se att de syr mjukis muddarna upptill pa nagot annat satt en jag gjorde nar jag sydde barnklader. Men jag vet ju som sagt inte om du syr i mjukis tyger eller stumma tyger. Men i vilket fall som helst om du ska har resar i midjan sa maste du ju sy ihop kortandarna (kom ihag att lamna en liten oppning for att tra i resaren) pa linningen forst sedan sa satter du fast den ena sidan av den rata mot byxorna viker over till insidan pa byxorn, sy sedan fast den fran ratsidan som de beskriver.
Naturligtvis ska du kasta den ena lansidan alltsa den som kommer att synas pa insidan. Prova att gora sa och du ska se att ditt resultat kommer att bli alldeles stralande. Beskrivningar kan ibland krangla till saker mer an behovligt. Har alldeles nyligen seda och sytt efter en hel obegriplig sadan. Du kan val lagga ut en bild om du har mojlighet sa jag far se, jagkanske har missforstatt dig helt. Lycka till igen M
|