I inlägget kring saxen flyttades den med hänvisning (vilket som forumvärd går att se genom att välja att redigera ämnet och titta längst ner på historiken). Hänvisningen var dock tidsbegränsad och försvann igår kväll efter tre dygn. Är det så att ni vill att hänvisningarna ska ligga kvar längre så går det absolut att ordna. Anledningen till att jag har valt att hänvisa så pass kort tid är att vissa forum, till exempel "allmänt forum" i perioder har haft hälften av alla inlägg på första sidan som hänvisningar.
Anledningen till att jag flyttade på tråden om saxen är att, som jag har tolkat det, så handlar leverantörsforumet om leverantörer i allmänhet, var de finns, vad som har hänt, om de sköter jobbet osv, medan alla trådar kring var man hittar ett visst sorts tyg/provdocka/etc ligger under "tyger och tillbehör".
Det var även jag som flyttade tråden om svensk bruksanvisning till några pressarfötter eftersom jag gjorde den bedömningen att trådar kring symaskiner och hur man använder dessa och deras tillbehör i allmänhet läggs under symaskiner. Det är inte jag som plötsligt bestämt att det är det som gäller utan jag har försökt kolla av var folk i allmänhet tycker att saker och ting bör vara.
Som sagt så är det inget fel med att få en tråd flyttad. Det är inget hemskt med att ens lägga en tråd totalt fel, än mindre när det mest handlar om en tolkningsfråga. Var inte orolig, vi är alla människor.