Jag har också brodyrer här. Redan efter första stora omorganisationen av sidan, för länge sedan, så kom jag inte in med mitt login. Kunde inte ens skaffa nytt konto.
Nu när jag såg denna tråd gick jag in igen för att kolla mina brodyrer. De fanns där och jag lyckade skapa ett konto och det gick att ladda ner, om det var alla kommer jag inte ihåg.
Så nu idag gick jag in igen för att kolla en gång till men då kan jag inte logga in fast jag har skrivit ner ordentligt vad jag har för login. Skriver jag mejladressen får jag till svar att den inte finns, så jag kan inte få reda på mitt login.
Jag letade då upp kontaktsidan. Det är bara en massa text och länkar som alla leder till loginsidan. Så hittade jag en annan som man kunde välja. Men då måste man logga in innan man kan mejla dem!!!!!
Jag tänkte säga till dem att ta bort mina filer för jag vill absolut inte att de bara är gratis ibland. Användare av mina filer får gärna sälja sina alster men aldrig jag går med på att någon tjänar pengar på filerna som jag delat med mig av, som är tänkta att vara gratis.
Någon som lyckats kontakta dem utan att vara inloggad? Skall jag behöva skapa ett konto till för att få bort mina filer?
Monica
|