Visa ett inlägg
Gammal 2009-03-19, 17:57   #3
gunnsan gunnsan är inte uppkopplad

Hej!
Det där verkar ju inte riktigt klokt! Ingen har frågat oss som bidragit med gratis stygnsättningar för alla att ladda ner, att de nu ska tjäna pengar på oss. Vi borde få betalt för varje nedladdning i så fall. Vi har inte gått med på det här på något sätt.
Dessutom lurar man de vanliga användarna som är inloggade (på sitt vanliga konto) att man kan ladda ner stygnsättningar gratis. Det står t.ex. "All of the wonderful designs available on this page have been contributed by many talented PE-Design, Palette and Deco Wizard owners from all over the world. Please feel free to download and stitch any or all of the designs in any way you choose". Rena lögnen.
Dessutom upptäckte jag ett grovt misstag som de gjort... När man söker på mitt namn bland Contributors, så dyker det upp diverse stygnsättningar med mitt namn på... som jag inte alls har gjort! Hästen med ryttaren och de tre hästhuvudena har jag aldrig sett förut i hela mitt liv, och ändå står mitt namn under dessa. Skandal! Inte en enda av mina stygnsättningar går att ladda ner gratis om man inte betalt medlemskap för hundratals kronor. Det ska finnas en liten symbol annars om det är gratis för dem som inte är medlemmar. Det finns alltså några enstaka stygnsättningar som fortfarande är gratis, men kvaliteten på dessa verkar inte så hög.
/Gunilla
Bifogade bilder

gunnsan är inte uppkopplad   Svara med citat