JAAAA!!! Jag räcker upp handen och sällar mig till din klubb. Visst är det så men någon gång ibland så brukar det bli bra också.

Jag försöker fokusera på om det är något moment som jag blev riktigt nöjd med, något nytt jag lärde mig eller något som jag kom på att göra på ett bättre sätt. Fast ibland blir det ju bara sååå fel. Svårast är det att komma över om jag mot förmodan sytt ngt till mig själv. Är det till sonen så brukar jag se det som så att det duger i sandlådan eller när han äter och slabbar ned sig.
Angående det där med blxtlås, så tycker jag att en blixtlåspressarfot är steg 1. Sedan brukar jag alltid tråckla sådana kluriga saker och skippa nålandet helt om det går. Jag fuskar rätt mycket med målartejp/frystejp som jag fäster både det ena och det andra med och håller på plats tills jag lyckats tråckla snyggt. Tycker ofta att nålarna ställer till det för mig. Mitt tips är att prova målartejp + tråckla, var utsövd, ostörd och utan tidspress så ska du se att du kommer få till ditt snyggaste blixtlås.