Hej,
det hade varit enklare att lyfta luren och ringa mig för att ta reda på ägarförhållandena runt tyg.se istället för att hänge sig åt en massa spekulationer. Jag beklagar att 'Stof og Stil' blev indraget i det här och sänder dem min kollegiala hälsning samt en stor eloge för en skitfin 'hjemmeside'.
Det är för övrigt inget hemligt alls med tyg.se och det är inget hemligt alls med mig.
Lyfte på luren gjorde Kickie_C och vi lyckades att reda ut problemen runt beställningen som det hade gått troll i rejält. Detta lyckades vi med i mindre än femton minuter.
Ibland händer sådant och jag kan med mycket gott samvete försäkra, att jag inte med flit ägnar min tid åt att förarga möjliga, blivande eller varande kunder. Hvita Stjernlinjen, som den hette i Fornsverige, hade inte heller för avsikt att köra Titanic mot ett isberg, men ändock hände det.
I detta fall har KIckie_C och vi i god samarbetsanda undvikit en kollision av denna bedrövliga art. Kickies order är på väg, hon har kompenserats / kommer att kompenseras för sveda och värk.
Övrig kritik om tyg.se har jag givetvis tagit mig till hjärtat. Delvis är kritiken befogad, delvis är den gravt orättvis.
Att min svenska anses vara klandervärd - ja rentutav "erbarmelig" är ju beklagligt, att några av Er anser, men det får och kan (!) jag väl leva med.
Att det finns en del stavfel och beteckningsfel
i katalogen vet jag och accepterar att detta kritiseras. Jag önskar att jag hade mer tid att åtgärda det. En glädjande stor skara svenska kunder med beställningar utan troll har dock krävt mer tid än beräknat. Eftersom jag är den ende svensktalande personen här, blir allt liggandes hos mig. Men jag ska inte klaga, tyger är härliga att jobba med.
Och nu ägnar jag resten av min 12 - 14 timmar långa arbetsdag att serva de kunder som är nöjda med mig och mina prestationer som tyghandlare. Dom är dessbättre inte så få.
Med vänliga hälsningar från idylliska Halstenbek bredvid Hamburg
Björn T. Hückel
|