Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-18, 09:28   #6
QuiltMia QuiltMia är inte uppkopplad

Hej!
Jag skriver ju "från Andra sidan" här... dvs jag är ju med i Borlänge som utställare... och har ju Quilttyger. Och som någon påpekade är det ju en hel del sånt... på klädtygssidan är det lite tunnare, men det är ju svårt generellt att få tag i bra modetyger tycker jag.
Även jag handlade av Johnny o Berit från Ulricehamn... Vi brukar ju stå granne med dem och varje mässa har jag med mig en kasse med tyg från dem... att jag fortfarande inte sytt av NÅGOT av dessa tyger är en helt annan historia.
Det är snack om workshops till mässan i höst... och som utställare tycker jag den här Syfestivalen är mysig. Det är inte lika mycket folk som i Kista och man hinner med kunderna på ett annat sätt... och helt tomt tyckte jag nog inte att det var förrän på söndagseftermiddagen. Dessutom var det ju fantastkiskt vackert väder hela helgen och det är ju en tuff konkurrent...
Det enda tråkiga med dessa mässor är ju att det tar ganska lång tid innan man kommer i ordning i butiken igen! Jag har fortfarande en hel del tyger liggande huller om buller. Men nu har man i alla fall lite mer tid över till att ladda om inför sen "stora" syfestivalen i Kista i april.
QuiltMia är inte uppkopplad   Svara med citat