Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-16, 16:36   #22
Sotis Sotis är inte uppkopplad

Jag tycker också det skulle vara bra att få veta var man har så dålig kundsupport!

Och Mim, jag kan förstå om du känner dig ledsen, och när det hände säkert ännu ledsnare! Tänkte bara berätta att du inte är ensam om att ha klantat till det!

Jag hade ett missöde med min stora 6-nålarsmaskin i höstas. Jag gjorde en superklantgrej och en grej blev sned. Jag blev så förtvivlad och ville bara gråta! Det är ju en stor och klumpig maskin och den måste tas till verkstad som inte finns i denna del av landet. Trodde att det var Kaj i Råå som gällde för mig, och dit är det låååångt (tycker jag)! Allt kändes bara eländigt, och jag var så arg på mig själv.

Då såg jag att Patrik på Skövde Symaskiner var Brother-tekniker och Skövde skulle jag åka förbi några veckor senare, och annars är det ju "bara" 17-18 mil dit. Jag skulle nog kunna få hjälp att få ut maskinen i bilen, så det skulle nog bli bra. Patrik svarade direkt på e-post och gav ett jättebra pris på service (det var ju lika bra att göra det samtidigt) OCH transport fram och tillbaka. Trodde inte mina ögon! Han ordnade så jag fick upp en transportlåda och allt gick hur bra som helst. Lite tunnare blev ju plånboken, men det var värt varenda öre att få min tabbe tillrättad, och service ska ju maskiner ha då och då i vilket fall!

Just när det hade hänt var jag så ynklig och ville inte titta åt maskinen ens för jag skämdes så för att jag varit så DUM! Men några veckor senare var det andra tongångar hemma minsann! Medans det stora "eländet" var borta passade jag på att göra om i hörnan där den står och bara att få det gjort var värt en massa! Så mitt superklant blev i slutänden något riktigt bra!
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat