Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-13, 23:16   #35
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Tråkigt med att dina tänder spricker och har sig hela tiden. Men det var ju bra att du fick en tandläkare som var så snäll och försiktig.

Men samtidigt måste jag nog säga att det du skrev blev lite av varningsklocka för mig. Jag MÅSTE beställa tid. Har lite ont idag. Har lite ont varstans runt i käken som kommer och går. Men man ska ju helst gå minst 1 gång per år och hålla undan. Tror jag har runt 3 st hål, eller mer. Det kan ju också vara gamla lagningar som släppt. Är ju runt 15-20 år de gamla lagningarna båda komposit och amalgam.

Tråkigt bara att man känt sig duktig och sparat pengar lite även om man inte har jobb, och nu ska pengarna gå åt tandläkaren.

Förresten, jag måste fråga er. Ibland köper min sambo Listerine-skölj men jag kan inte klara av den. Det bränner som fan i munnen (överallt tungan, gommen, tandköttet osv), kan bara ha i den ca 5 sek sen sprutar jag ut allt överallt. Kanske har jag jättekänslig mun. Eller så är produkten för stark? Sambon fixar att använda den. Jag brukar spä ut med halva vatten.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat