Hej
Såg detta när jag letade i forumet och hoppas att även om inläggen är gammla kanske jag kan få lite hjälp. Har en ny innov-is 4000d som jag köpt som gått som demomaskin (knappt använd) är jättenöjd men när jag ska göra större bokstäver (rätt stora) så blir dem inte täta och snygga?? upplever även ibland att jag får detta vid andra bilder jag broderar?? har provat att sätta tätare stygn på den inställningen som finns på maskinen men det

blir ändå inte bra. Hyfsat men inte bra?? Jag har köpt över och undertråd från försäljaren och kör brothers tråd över och undertråd. Använder mellanlägg under och kör solvy ovanpå någon som kan ge mig tips. Någon sa att man måste lägga till understygn om man ska köra större bokstäver hur gör man det då har pe design 6 och pe design lite?? Blir inte bra när jag broderar på frottehanddukar heller som att det inte är nog täta stygn?? det är inte helt förkastligt men inte så bra som jag vill ha det... och som jag har förväntat mig att det skulle bli.
Annars är jag supernöjd!!! säkert något galet som jag gör någon inställning eller nåt skulle gärna vilja komma i kontakt med Kaj någon som har hans mail eller telefon så skulle jag bli jätteglad