Citat:
traktor skrev:
Nu ska jag ägna mig åt annat som är mer betydelsefullt men en sista fråga... vad vet Du vad jag luktar???????????? Varför går rökning och parfym hand i hand????? Du plockar saker ur tomma intet utan någon som helst substans. Vidare... varför blev det mittåt angående Dina ridkläder i affären??? Fick Du pisk för Ditt inlägg eller????
|
Vad vet jag vad du luktar: Såvida du inte använder totalt parfymfria produkter till din personliga hygien och tvätt så luktar du, jo just det
parfym.
Angående att plocka ur tomma intet så tror jag inte det. Jag skulle inte gå in i en diskussion utan vara väl förberedd vetenskapligt. Jag har läst en hel del angående både rökning och parfym. Något som du kanske inte gjort då du säger att mina påståenden är utan substans.
Nästa fråga förstår jag inte riktigt "mittåt angående...." vad betyder mittåt? Jag kan gissa betydelsen till att du tycker att jag backade från mitt inlägg om att jag var ridkläder i affären. Jag tycker att du skall läsa det inlägget där jag förklarar detta, en gång till.
Nej jag fick inte pisk

Tvärt om så fick jag fina mail direkt hem till mej från forumdeltagare som skrivit i diskussionen.
Annette/privatperson