Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-22, 09:06   #11
Mimmi71 Mimmi71 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2008
Inlägg: 171
Det var nog jag som inte kontrollerade valutan tillräckligt Där har vi nog diffen

Hmmm, nu har jag ytterligare ett dilemma hur jag skall göra. Var i kontakt med en återförsäljare i grannstaden om detta erbjudande på 350E som jag fått från en icke så nära affär. Hon kunde abslout inte matcha det erbjudandet men hade istället en 300E, med medskickat CF-kort, borderier och tråd för en tusenlapp mindre. Till detta så anordnar hon träffar i en broderiklubb när man köper maskin ifrån henne, som låter lockande (= troligtvis mycket lärorikt).

Hur fungerar det med exv garanti, måste man lämna in sin maskin på samma ställe som man köpt den ifrån? Vad kostar det att skicka en maskin inom Sverige? Tror att det nog lutar åt att köpa lokalt iallafall för man kan nog ha nytta av all hjälp man kan få av den lokala handlaren. På detta vis så känns det inte som det är så bråttom att handla dessutom utan min ursprungsplan med att köpa en maskin fram i vår/sommar kan ligga fast och på det vis så sliter det inte så på ekonomin
Mimmi71 är inte uppkopplad   Svara med citat