Marocko...
Varit där sett det och aldrig mer säger jag. Marrakech var rena nervbomben som borde kräva valium. Dessa små som skulle guida på marknaden och som tog en vilse i djungeln. Hasch försäljare som hela tiden stötte på en. Det enda positiva med Marocko var tusenbladstårtan... helt underbart gott. Värsta skräcken var när lilla gubben fick två ormar runt halsen och jag skulle fota och betala för det. Fotade gjorde jag men sen skrämde jag iväg dom som den värsta argbigga

Dom är ju inte direkt vana när kvinnor tar sig ton. På stranden får man inte vara ifred om man är utan karl, våra hade bara smitit ner i vattnet. Kanske det blivit annorlunda nu för det var på -80 talet jag var där.
På hotellet knastrade det i taket när vi släckt lampan så jag tog tillflykt under täcket utifall något skulle trilla ner i knoppen på en. Det bästa var nog den lokala marknaden där det var en knappsymfoni och annat sybehör i drivor. Kan tilläggas att vi var de enda turisterna där

Så var jag på mitt livs första och enda fotbollsmatch i Marocko. Vi var 6 åskådare på läktaren trots att Sverige spelade
Nä tacka vet jag Spanien där dom är normala och inte slänger ormar på en.