Till Annette vill jag säga tack, och det är glömt nu.. Missförstånd/misstolkningar händer lätt, och det är ju bra att de går att "ställa tillrätta". Förstår att det ibland kan vara svårt för er värdar att tolka allt som skrivs, och att ni vill att det ska gå rätt till. "Jag vill ha...", kanske låter tokigt, och är nog lite norrländskt...

Många gånger kan dialekten ställa till det för en, och man säger/skriver kanske lite "luddigt".
Till A-L vill jag säga tack du med, men de mönstren har jag redan. Har dessutom fått en del mejl efter mitt inlägg från vänliga själar som ska skicka mig mönster. Tidigare hade de ju i veckotidningarna mer mönster av olika slag, vilken nu händer sällan, tyvärr... Tänkte att det kanske finns de som sparat dessa mönster och inte vill ha kvar dem, och kan ge dem vidare. Endel har kanske dessutom så stora barn, så de inte behöver göra dockkläder längre...
Men finns det fler där ute som har dockmönster, och ej vill ha dem längre, så är jag intresserad. Tar gärna andra mönster också. Alltid kul att testa nytt. Älskar att sticka sockor, vantar och att virka bla dukar.
Ha en fin söndag allesammans.
/Ewa