Det jag tänker svara på är nedanstående:
[Igår stängdes en tråd i "Starta eget" forumet. Trådstartaren ville ha feedback på sin hemsida men fick sitt inlägg i stort sett raderat med hänvisning till att hon gjorde reklam samt att hon inte var "nystartad" längre.]
Jo trådskaparen ville ha feedback men i samma mening skrev hon också att (tyvärr har jag inte exakta ordalydelsen) att hon hade nya erbjudanden på sin sida som man kunde gå in och titta på.
Jag vet inte Lithia om du såg tråden innan den blev redigerad och jag ångrar verkligen att jag inte kopierade det som jag redigerade bort. Det var klockren reklam, något som även admin också höll med om. Jag kommer i fortsättningen att spara allt som jag redigerar bort så jag kan "bevisa" att jag gjort en korrekt redigering. (fast jag inte tycker att jag skall behöva förklara mej stup i kvarten då reglerna för postning i forum, som jag för övrigt inte skapat, har man accepterat när man ansöker om medlemskap)
Däremot har vi forumvärdar nu fått instruktioner att inte redigera bort mailadresser längre utan de som lägger ut sina adresser får skylla sig själv om de blir spamhackade.
Jag funderar allvarligt på att sluta som forumvärd och att avsluta mitt medlemskap på sysidan och bara gå in som gäst då och då. Att hela tiden få skit för att vi gör det vi blivit tillsagda att göra är nedbrytande på glädjen och själen. Kanske jag bara skall sluta skriva och delta i swapar och annat och bara titta på fina bilder och "stjäla" lite inspiration. Jag har inte bestämt mej ännu. Men som det är nu så är min själsfrid mer värd än massa käbbel om petitesser. Jag brukar inte bli arg och skriva argt men nu är jag nära gränsen för vad jag kan acceptera.
Annette/forumvärd
|