Hej!
Grattis Elisabeth och välkommen till broderiernas förlovande värld!
Tack Åsa för Dina ord....så rätt, så rätt. Alla dessa piratkopiatörer ställer till det och skadar oss seriösa designers och stygnsättare....så till den grad att många av oss går i "graven". Det är dessutom så oerhört kränkande när någon "stjäl" ens brodyrer och än värre de som dessutom har mage att sälja dem.....Det känns som om någon trampar föraktfullt på en och alla dessa hundratals, ja tusentals arbetstimmar då man suttit och stygnatt och testsytt föringas. Själv har jag råkat ut för piratkopiatörer (vilket var oehört kränkande och knäckande), men skall kämpa ytterligare ett tag innan jag ger upp. Jag har så många underbara kunder som uppskattar mina brodyrer och som stöttat mig och det ger glädje, hopp och kraft att kämpa på ett tag ytterligare

.
Jag designar egna mönster...från första idé, till illustration/akvarell...till stygnsatt brodyr.
Du kan gå in i mitt bildgalleri i min webshot om Du har lust att se hur mina brodyrer ser ut
http://community.webshots.com/user/linnea133
Skriv till mig om Du är intresserad så sätter jag dig på min intresselista och skickar infomaterial.
Lycka till med Din maskin!
Varma vårliga syhälsningar
Linnéa