Ja jag har lyckats med det. Förra året var atumaten trasig och jag skrev en lapp och la innanför framrutan att jag hade betalat och hur mycket och vad kl var när jag kom. Men en bot de tittade inte efter om automaten var trassig.eller vad jag skrivit Jag jätte sur när jag åkte därifrån, men min gubbe skrev och överklagade han fick rätt. Så det sista min gubbe sa i fredags när vi skildes åt är glöm inte att betala p- avgift . Klart att jag betalade av gift( alldeles för dyrt) i går efter att ha köat ½ timme. Jag lägger kvittot fram vid bilrutan, men när jag stängde bildörren så vände kvitot på sig och det märker jag inte. Jag såg inte heller den gula oranga lilla remsan dom satt på högra framrutan när jag kom tillbaks,,,utan den ser jag efter 10 minuter bilkörning...Jag ringer min kära gubbe och säjer att jag har en lapp på rutan det är bara reklam lapp säger han. Men inte det var en bot igen ett år sen sist. Ny överklagan vi får se hur det går. En sak är säker det ska dröja innan jag åker till mässan i Kista jag tycker den var dålig.. Och så liten parkering och en massa rabatter i stället för parkering.det hade varit bätre för dom att få fler bilar att sätta botar på.