Hej och tack för svaren! Jag tror att jag luskat ut hur jag ska göra nu. klippte ut tyget och det blev rätt och jag har nålat och kollat hur de blir och det verkar bli rätt.
Jag ville ha sån ribbat muddtyg till dom här byxorna men hittade tyvärr ingen färg som jag tyckte passade bra så jag fick sy hela byxorna i samma tyg.
Nu är frågan, är det tänkt att det ska vara resår i midjan? Jag har inte sytt resår på muddarna vid benen och det funkar ju såklart bra. Ojdå nu hade ja inget fliselin där i heller men men.
Jag kollade på ett par nästan likadan brallor som jag hade hemma och när jag kände på linningen och benmuddarna så verkade det varken finnas resår i benmuddar eller midja. kan det vara så? :O Ja det verkar så och dom byxorna sitter uppe. Så jag kör utan resår för den här linningen sitter åt rätt lagom.
Ååå nu blev jag ju sugen på att brodera på den breda linningen :P de skulle va fint. Så nu får jag välja mellan att bli klar me barllorna och kunna använda dom eller bordera och få extra tutch på dom:P
|