Visa ett inlägg
Gammal 2008-11-05, 09:49   #10
Gidget Gidget är inte uppkopplad

Jag har haft äkta Halloweentänder i år!

Måste bara berätta att mitt tandelände inte är slut ännu.
Efter att gått omkring med svullen och blå käke,provisorisk brygga, gluggar mellan tänder och brygga etc så skulle min "riktiga" brygga sättas fast i fredags. Men så blev det inte! Så klart fanns det en inflammation, varbildning, i en av rötterna så nu ska här rotfyllas innan bryggan kan sättas fast.
I söndags svullnade jag upp under tungan och fick mycket hög feber. Det var bara att åka till akuten för kontroll så inte halsen skulle svullna igen alldeles. Några dagar med pencillin och vatten har hjälpt mot feber och svullnad som nu böjat dämpa sig lite. Jag har en liten fundering på om plastikkirurgi ingår i behandlingen för den kalkonhaka jag har nu vill jag inte ha kvar.
Men inget gott som inte har något ont med sig, sedan i söndags har jag gått ner 4 kilo, nu har jag bara 2 kilo kvar till min målvikt. Idag ska jag försöka äta något annat än bara vatten hoppas det går för vatten i alla ära men enformigt blir det.
Jag ska också försöka åstadkomma något i syrummet för nu kliar det i fingarna och idéer finns det eftersom hjärnan inte verkar ha svullnat igen i alla fall.
Bifogade bilder

Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat