Visa ett inlägg
Gammal 2008-11-03, 17:16   #6
Jimipe Jimipe är inte uppkopplad
Forumvärd

Även jag tycker att stämningen ibland har blivit lite för upprörd, men samtidigt så instämmer jag väl lite i vad var och en har sagt. Visserligen så tycker jag att man få "tåla" även andra betyg än topp betyg och andra kommentarer än enbart positiva men att enbart racka ner eller vara förbannad känns bara onödigt. Jag tror att det är rätt många av dem som har den tonen på sysidan överhuvudtaget många gånger har svårt att inte ta kritik personligt och att se att man bara för att man får några tips på vad man kan göra bättre, blir rättad eller får ett inlägg flyttat på något sätt dessutom tar sådant för hårt. Resultatet blir att stämningen mellan vissa bara trappas upp.

Jag tror att det vore bättre för oss alla om fler helt enkelt varje gång de såg något de blev arga eller sårade över kunde ta ett djupt andetag och dels fundera över om man faktiskt tolkat det hela rätt men också om det är värt att lägga energin på att kasta sig tillbaka. Precis som att man i verkligheten kan bli upprörd kan man ju bli det här men ibland är det nästan för lätt att posta saker man egentligen inte menar...
Jimipe är inte uppkopplad   Svara med citat