Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-27, 12:07   #22
christel christel är inte uppkopplad

Red face

Hej!
Jag tog upp denna tråd och med det jag menar är att det är så tråkigt att folk måste (ung eller gammal - var går gränsen ?) fixiera sig vid könsdelar . Just för att man ska göra skillnad mellan man och kvinna . Tråkigt nog så är det de yngre som gör det mest .Jag tror att de har varit så i alla år , när 60 - talet var ,så var det de som var unga då som utmärkte sig med allt vad som ingår i sin egen kropp .Det är ingen nyhet för 2000-talet.Det konstiga är ju att alla som är unga tror att det är en stor nyhet och att det kan reta upp de äldre .Men detta är ju gammal skåpmat , det gjorde de redan för länge sedan och alla suckar - inte nu igen . komm igen med något nytt . Vi vet att det är skillnad på män och kvinnor och de flesta är stolta och nöjda med det utan att visa upp det överallt.
Om det var expressen som tog kontakt med henne eller inte intresserar mig inte ett dugg , synd bara att hon drog in sysidan i detta . Sin debatt för att bejaka och visa att hon också är kvinna kan hon göra på sin blogg .För några år sedan hade vi mer nakenbilder och lättklädda skapelser än dessa garnstumpar . Vi överlevde då och kommer att göra det igen .
christel är inte uppkopplad   Svara med citat