Citat:
wowa skrev:
Men det kanske du har glömt. Gå in och titta på 200 handukar att brodera på.
|
Du tycks inte kunna släppa mig utan hyser något sorts agg mot mig som jag inte kan förstå.
Vill du fortsätta käbblet med mig så gör det privat då så slipper sysidan bli drabbad av alla antydningar och spydigheter som formligen forsar ur din mun
Mig veterligt så har jag aldrig haft något med dig att göra utom med dina berömda "200 handdukar" Trotts att jag bedyrat att det inte fanns och det finns ej nu heller, någon negativ avsikt med mitt inlägg så kan du inte släppa det.
Att du fortfarande kör drevet mot mig som en av huvudförarna är tragiskt och det gör mig och säkert fler ledsna att den tendensen får försigkomna här på sysidan.
Jag är en snäll och väldigt hjälpsam person och gör aldrig någon människa illa. Jag skriver aldrig elaka inlägg, jag kritiserar aldrig utan jag berömmer hellre.
Ändå har du fått mig till sysidans värsta ragata och det är skam när man har den egenskapen att man ska "ge igen". Mobbing kallas det och mobbing är någon jag "aldrig" tolererar. Mobbing ska inte tolereras helt enkelt.
Vi är inte mer än människor som kan tolka inlägg felaktigt. Har vi gjort så så är det också lätt att be om ursäkt och ställa till rätta. Men ursäkten måste då tas emot och det är här problemen uppstår.
En mobbare godtar aldrig en ursäkt.
Jag skrev att inlägget absolut inte var illa ment och jag bad samtidigt om ursäkt.
Kan du inte ta emot en ursäkt så visar du ju bara vad som egentligen är viktigast. Att få fortsätta driva pöbeln
Jag förväntar mig att du och jag tar den här fortsatta pajkastningen i våra privata mail istället, så slipper vi förgifta den här härliga sysidan med elaka ordväxlingar. För jag är faktiskt trött på dina glirigheter och kommer att svara dig med samma mynt under den tid du väljer att fortsätta mobbningen mot mig.
ElisabethS